»S popolnim zaupanjem v gledališče kot kolektivno dejanje ter kot prostor neusmiljene, a obenem nežne kritike človeške nepopolnosti, pripravljen na vsakršno nekonvencionalnost, tudi na preseganje konvencij samega gledališkega dejanja, je Divjak pripravljen umetniško tvegati, hkrati pa ostaja zanesljiv dirigent in navdihnjen ustvarjalec lastnega in pristnega umetniškega izraza.«
»To je žlahtna komedija, inteligentna, bravurozna, ki izkorišča vse komedijske registre, a hkrati ostaja, kot je že po naslovu jasno nakazano, čehovljanska, hrepeneča, s koncem, ob katerem gledalec ne ve, ali briše solze smeha ali žalosti.«
»Durang v to igro uvaja celo vrsto gledaliških referenc, ne le na Čehova, temveč tudi na nekatere druge pomembne elemente gledališke tradicije, ki jih uporablja s tako lahkoto in iznajdljivostjo, da tudi tisti, ki ne poznajo preveč Čehovih dram Tri sestre, Striček Vanja ter Utva, iz katerih Durang vzame ključne trenutke za svojo dramo, lahko brez problema uživajo v tem besedilu.«